Jsi komunikativní, přátelská, usměvavá a baví Tě drobná administrativa? Chceš pomáhat klientům a dávat jim řešení na míru, které jim usnadní podnikání? Staň se i ty součástí našeho týmu a odstartuj svou kariéru u nás! Hledáme právě tebe!
Kdo jsme?
- Jsme mediální společnost, která působí v rámci on-line marketingu v celé ČR
- Jsme týmové call centrum, žádný velký openspace
- Naší snahou je ukázat zákazníkovi řešení, jak lépe podnikat a získat nové klienty
- Usnadnit mu jeho podnikání
- Jsme zastánci etické komunikace a zjišťování potřeb klientů
Co musíš umět a co od Tebe očekáváme?
- Očekáváme, že budeš další pozitivní, usměvavý člověk do našeho týmu
- Jsme přátelští a potrpíme si na dobrý kolektiv
- Týmový duch nám není cizí
- Je potřeba mít zkušenosti z MS office Excel, Word, Outlook
- Jak komunikovat s klienty a dělat svou práci co nejlépe, to tě už rádi naučíme
Jaká bude náplň Tvé práce?
- Pracovní doba od 8:00 – 16:00 hodin
- Náplň práce je oslovování klientů a následná péče o ně
- Hledání nových, lepších řešení klientovi se snahou mu především pomoci s podnikáním
- Rádi ti poskytneme veškerá školení s těmi nejlepšími v oboru jejichž cílem je tě posunout dál
- Nabízíme smlouvu na HPP nebo dohodu.
- Jistá fixní mzda a zaměstnanecké benefity
- 13.plat a každý rok navyšujeme fixní mzdu
- Dále jsou to provize a odměny za plnění týdenních cílů
Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět a brzy Tě přivítáme na pohovoru!
Stačí napsat na: kariera@readmedia.cz nebo odeslat formulář a my Vás budeme kontaktovat.