Manažer/ka call centra – Team Leader

Chceš zúročit své nabité zkušenosti z vedení call centra? Umíš vést, pozitivně motivovat, koučovat a jsi připraven na sobě pracovat? Staň se i ty součástí našeho týmu a odstartuj svou kariéru u nás! Hledáme právě tebe!

Kdo jsme?

  • Jsme mediální společnost, která působí v rámci on-line marketingu v celé ČR
  • Naší snahou je ukázat zákazníkovi řešení, jak lépe podnikat a získat nové klienty
  • Usnadnit mu jeho podnikání
  • Jsme zastánci etické komunikace a zjišťování potřeb klientů

 

Co musíš umět a co od Tebe očekáváme?

  • Očekáváme, že budeš další pozitivní, usměvavý člověk do našeho týmu
  • Jsme přátelští a potrpíme si na dobrý kolektiv
  • Týmový duch nám není cizí
  • Je potřeba mít zkušenosti z vedení call centra
  • Umět lidi vést, získat, pozitivně motivovat k dosažení výsledku
  • Komunikační a prezenční dovednosti na vysoké úrovni

 

Jaká bude náplň Tvé práce?

  • Pracovní doba od 8:00 – 16:00 hodin
  • Vedení, motivace a zpětná vazba týmu
  • Koordinace denních činností a kontrola agendy call centra
  • Zodpovědnost za plnění cílů společnosti prodeje
  • Nastavování a kontrola cílů
  • Pravidelný reporting vedení
  • Rádi ti poskytneme veškerá školení s těmi nejlepšími v oboru jejichž cílem je tě posunout dál
  • Nabízíme smlouvu na HPP nebo dohodu.
  • Jistá fixní mzda a zaměstnanecké benefity
  • 13.plat a každý rok navyšujeme fixní mzdu
  • Dále jsou to provize a odměny za plnění týdenních cílů call centra

 

 

Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět a brzy Tě přivítáme na pohovoru!

 

Stačí napsat na: kariera@readmedia.cz nebo odeslat formulář a budeme Vás kontaktovat.